.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاف پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، مهندس "كريمي" بر اجراي صحيح و دقيق قانون ساخت و ساز مديريت شهري جهت فراهم نمودن و ادامه محيط اداري سالم در كار شهرداري ها در كنار آموزش به روز و به هنگام پرسنل انها تاكيد و تصريح كرد: توجه به ناوگان مسافربري به خصوص تاكسي هاي شهري جهت نوسازي و افزايش توان جابجايي شهروندان از اموراتي است كه مجموعه شورا و شهرداري بايد با پرداختن و حل مشكلات آن كه در كاهش بار ترافيك شهرها نيز تاثير بسزايي دارد برنامه ريزي مدوني داشته باشند.
استاندار مازندران در جلسه مشترك روساي شوراهاي اسلامي شهرها و شهرداران استان با اعلام اين مطلب گفت: رنگ آميزي و توجه به اراستگي خيابانهاي اصلي به خصوص در ورودي هاي شهرها بايد مرتبا مورد توجه جدي متوليان شهرداري قرار گيرد تا اعتماد شهروندان با ارارئه اينگونه خدمات افزايش يابد.
وي بر فراهم نمودن وسايل و امكانات مناسب براي تفريح شهروندان با احداث مراكز گردشگري و پارك هاي متعدد تاكيد كرد و گفت: اگر شهرداران بتوانند اعتماد مردم نسبت به عملكردشان را بالا ببرند، با يك فرهنگ سازي مناسب مي توانند درآمد شهرداري را دريافت قبوض نوسازي بالا ببرند.
استاندار مازندران توجه به زيرساخت هاي گردشگري در شهرها براي جذب توريسم، استفاده بهينه از توانمندي هاي سازمان همياري شهرداري ها – ايجاد محيط هاي ورزشي در پارك ها را از جمله وظايف شهرداران اعلام كرد و افزود: شهرداران در كنار توجه به ساخت و ساز مسكن براي محرومين با حمايت از سازمان اوقاف و همكاري با مسكن مهر بايد قبل از صدور پروانه و پايان كار ساختمان نسبت به بازرسي و تاييد ساخت و ساز ساختمان هاي دولتي و خصوصي از نظر استحكام – همخواني نماي ساختمان با بافت شهري – پي ريزي و نوع اسكلت و مصالح به كار رفته اهتمام جدي تري داشته باشند.
استاندارمازندران بر انتخاب پيمانكاران ماهر از طريق رقابت تاكيد كرد و گفت: شهرداران بايد در اجراي طرح هاي عمراني در شهرها نگاه اقتصادي و افزايش رفاه شهروندان را مورد توجه قرار دهند. كريمي همچنين در اين جلسه آمادگي آتش نشاني ها در تمامي ساعات شبانه روزي براي حفظ امنيت را لازم دانست و گفت: ارزشيابي شهرداران با رضايت مندي مردم كه با افزايش رفاه و آسايش عموم شهروندان در كنار گردشگران انجام مي شود ./پارسیان نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يه ساروي 31 تير 1387
تقريبا همه شهرهاي استان بودجه شون از طريق دريافت هاي گوناگون از مردم تامين ميشه و براي مردم همون شهر هم خرج ميشه اما ساري بعلت مركز استان بودن بايد از بودجه شهرداري كه از طريق مردم تامين ميشه براي خدمت رساني به ادارات كل كه بعلت مركز استان بودن در اين شهر واقعند هزينه كنه ! از آقاي استاندار تقاضا ميكنيم كه براي جبران اين خدمات ، بودجه اي خاص رو براي شهرداري ساري در نظر بگيرند .
حامد 31 تير 1387
ای بابا این ساروی ها سیر نمیشن چه قدر بودجه اخه ؟ همین چندغازی که به مازندران میدن رو هم تو ساری و بابل و آمل هزینه میکنن. بقیه شهرها هم باید از مردم بگیرن. در حالیکه وضع معیشت این سه تا شهر از همه شهرهای دیگه بالاتره مخصوصا بابل. اما شهر کارگری مثل قائمشهر که توش فقر بیداد میکنه شهرداری هم چپ و راست از مردم پول میگیره. یعنی وارد ساختمان شهرداری شدی حداقل باید 500 هزار تومان تا یک میلیون جیبت پول باشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.